Erdoğan’dan Bakan ve milletvekillerine sert uyarı: Kayıtsız kalan bedelini öder

Önceki gün gerçekleştirilen AKP MKYK toplantısına, iktidar kanadında yaşanan iletişim ve performans sorunları damga vurdu. Türkiye gazetesinden Emrah Özcan’ın haberine göre Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, hem MKYK hem de kabine üyelerine yönelik uyarılarda bulunarak ‘sahada yeterli performans gösterilmediğine’ dair eleştirileri gündeme taşıdı. Edinilen bilgilere göre Erdoğan, kurmaylarına şu talimatları verdi: “Bizim işimiz hizmet etmek, sahadan siyasetçinin ilettiği sorulara cevap vermektir. Sahadan sizlere iletilenler görmezden gelinemez. Bu yönde şikâyetler geliyor. Yetki sahipleri siyaseti ciddiye alacak. Siyasetçilerin vatandaş adına ilettiği taleplere kayıtsız kalınmayacak. Tespit ettiğimiz eksiklikler var. Kimse kendi görev alanına girmeyen şeyleri yapmayacak. Siyasetçi de yetki sahipleriyle…

Ne Dünya’dayız ne Avrupa’da

Dünyadan da Avrupa’dan da elendik.Dünya derken futboldan söz ediyorum elbette. Yani hayattaki en önemli meseleden. Kazanamadık ama bi sorun neden kazanamadık. TFF başkanı nedenini şahane anlatmış: “Teknik olarak eleştiriyorsunuz da Merih’in son anda vurduğu top direğin yanından dışarı çıkmasa şu anda farklı şeyler konuşuyorduk. Onun için bunlara takılmayalım Bu kadar özveriyle takımına sahip çıkan 85 milyon insanı başarı yakalayarak sevindirmek isterdik. Ama her şerde hayır vardır, her hayırda da bir şer vardır; Cenab-ı Allah nasip etmedi.” İnanın aynı şeyi ben de düşündüm! O top direğin yanından çıkmasa olmaz mıydı!Mesela kaleyi iki yandan birer metre genişletseler, şutların çoğu kaleyi bulurdu. Ama…